Sivun näyttöjä yhteensä

24.3.2016

Saariselältä

Eilen illalla lähdimme seurakuntamme reissujoukko bussilla ajelemaan yötä myöten Saariselälle. Jotkut pystyivät nukkumaan bussissa, toiset eivät. Aika nuutuneina aamupäivällä tulimme perille Tievatuvalle. Söimme aamiaisen, teimme retkieväät  ja lähdimme hiihtelemään. Hanget hohtivat ja ilma oli mitä mainioin. Lunta täällä kyllä riittää.

Hiihdin Kiilopäälle. Siellä laitoin kuivuriin pipon ja hanskat joksikin aikaa. Nautin eväsvälipalan. Meillä on Tievatuvan täysihoidossa runsas ja maittava aamupala ja päivällinen ja retkieväät, jotka saa tehdä aamupalalla.
 Jatkoin matkaa Ahopään yli Saariselälle. Kylläpä aamulla satanut lumi, auringon lämmittäminen ja voimakas vastatuuli saivat aikaan sen, että suksi ei luistanut kovinkaan hyvin.

Saariselällä hain huomisen vaskoolihiihdon rintalaput. Sain taas etuajassa nuo laput ennen kisatoimiston avautumisaikaa. Hiihtelin sitten hiljakseen takaisin Tievatuvalle.

Tievalla oli rantasauna lämmitetty ja avantokin valmiina.

Illalla oli kiirastorstain ehtoollismessu Tievakappelissa.

Jaana kirjoitti...

Mukavaa pääsiäistä sinne Lappiin!

pappilanmummo kirjoitti...

Jaana: Oli mukava pääsiäinen!