Sivun näyttöjä yhteensä

4.6.2026

Syntymäpäivä

 3.6. vietettiin Orvokinpäiviä. Meidän Orvokki täytti 80 vuotta. Oli mukavaa!

Meillä oli mainio keittiöapu, paras mitä voi olla, ystävä, joka mahdollisti minunkin osallistumiseni täydellisesti. Ja otti vieläpä ihania valokuvia juhlasta ja juhlavieraista ja tietysti päivänsankarista.

Orvokin juhlia jatkettiin lauantaina lähes 40 hengen voimin. Oli mukavaa yhdessäoloa Sisarusten ja serkkujen kanssa. Lapsenlapset olivat suunnitelleet mielenkiintoista tutustumisohjelmaa. Mies esitteli mehiläishoitoa tarvikkein ja moni sai kokeilla puujaloilla kävelyä. Musiikkiohjelmaa oli myös ilo kuunnella. 

4 kommenttia:

Puikoillanikin kirjoitti...

Onnea Orvokille! 80-vuotta on kunnioitettava ikä.

pappilanmummo kirjoitti...

Kiitos! Välitän.

Jaana kirjoitti...

Juhlat ovat aina niin ihania!

pappilanmummo kirjoitti...

Juhlat olivat ihanat. Serkukset nauttivat toistensa seurasta. Sisarukset saivat tavata - pitkästä aikaa kaikki neljä yhtäaikaa. Isosisko ja pikkuveljet.
Ja lapsenlapset!