Sivun näyttöjä yhteensä

14.4.2012

Hyvänmielen haaste


 
Tämän haasteen minulle antoi Savisuti.
Kiitos Savisuti!

“Listaa asioita, jotka tuovat hyvää mieltä. Ihan sekalaisessa järjestyksessä. Haasteeseen kuuluu jakaa vähintään kymmenen hyvän mielen asiaa (jos saa haasteen uudelleen, niin ainakin viisi lisää). Anna eteenpäin viidelle bloggaajalle. Kerro heille, että ovat saaneet haasteen, sekä mainitse haasteen antaja postauksessasi (linkitä, jos hänen bloginsa on julkinen).”

HYVÄ PUOLISO Minulla on sopiva puoliso, kaikin puolin sopiva...
MÖKKI Mökillä sielu lepää. Siellä olen paljon enemmän ulkona kuin kotosalla.
MARJASTUS Intohimo! Ja sienestyskin.
LUONTO Liikkuminen luonnossa kävellen, hiihtäen, samoillen
SEURAKUNTA ja seurakuntayhteys on tärkeä latauspaikka.
PUUTARHA Marjat, hedelmät, kasvit...
TERVEYS on lahjaa.
LAPSENLAPSET Nuo kaikki pienet ja vähän isommatkin lähellä ja kauempana.
LUKEMINEN Kirjasto on tärkeä paikka, josta löytyy paljon kiinnostavaa. Aina jokin kirja kesken.
MATKUSTAMINEN Pari kertaa vuodessa on lähdettävä jonnekin kotoa -silloin osaa arvostaa kotia entistä enemmän.
 
Haasteen eteenpäin saa  Arleena, Deme, Kuusela, Nohna, Sirkku

4 kommenttia:

Deme kirjoitti...

Hyviä ja tärkeitä asioita, sellaisista löytyy elämään ilo ja sisältö. Tällaisen hyvän mielen haasteen otan ilman muuta vastaan, vaikka vastaukseni saattaa muutaman päivän vielä viipyä.

Nohna kirjoitti...

Vastailin pikapikaa viime yönä, kiva oli että muistit minut. :)

arleena kirjoitti...

Kiitos haasteesta, otan sen vastaan. Minulle lankeaa siis viisi hyvänmielen asiaa, koska olen jo vastannut ne kymmenen.

Sinulla on vastauksessasi ne kaikkein tärkeimmät asiat, kuten minulla myös.

mm kirjoitti...

Näitä on mukava lukea. Hyvä haaste, kun laittaa miettimään elämän hyviä puolia :)