Sivun näyttöjä yhteensä

20.11.2018

Karkkia ei tee mieli kovin usein

 Tämän viikon MakroTex-haasteen aiheena on KARKKI.

Karkkikipon karkit on kaikki jotenkin löytyneet meille. Itse emme karkkeja yleensä osta emmekä tarjoilekaan. Jos jossakin tarjoillaan karkki, saatan ottaa sen, laittaa laukkuuni ja kotona karkkiastiaan. Monenlaista ajan mittaan keräytyy. Mies sentään joskus jonkin tuolta kiposta saattaa laittaa suuhunsa - todella harvoin. Olen laktoosi-intolerantikko, joten kaikki maitoa sisältävät jäävät automaattisesti syömättä. Lakritsaa rakastan, mutta sitäkään en verenpaineen takia voi nauttia. Tumma suklaa ja marmeladit sopivat, mutta en niitäkään kaipaa - no sentään jouluna vihreät kuulat ja vaelluksella runsaasti kaakaopitoinen tumma suklaa!


12 kommenttia:

Elegia kirjoitti...

Tässäpä onkin paljon erilaisia, Geisha näistä tutuin ja maukkain minun makuuni. Kaunis "löytönamikori" :)

SusuPetal kirjoitti...

Minua ei paranisi päästää karkkikipponne luo! Loppuisi kuvausrekvisiitta saman tien!
Joulu ja vihreät kuulat <3

MaaritKoo kirjoitti...

Kiva tuo lehmäkuosi käärepaperi, toffeetako lienee.

Craft Candidate/Kahden talon väkeä kirjoitti...

Meilläkin täyttyy karkkikippo välillä muualta tulleista karkeista. Mutta kyllä ne sitten ajan mittaan hupenevatkin. :)

Kirsti Kaija kirjoitti...

Siinä on, mistä miehen valita :)

Kristiina kirjoitti...

Ihanaa, jos ei ole perso karkeille ja saa tuoda niitä kotiin mahan sijasta. Minä tuhoaisin sisällön alta aikayksikön. Kiva tarina tekee kuvista hauskoja.

T. Täysin arkista

aimarii kirjoitti...

Olispa minulla sinun asenne kakkeihin!

Maarit / MaarItse-blogi kirjoitti...

En minäkään karkkeja kaipaa. Tosin monenlaisia ruokarajoitteita minullekin, niin siten olen oppinut olemaan ilman. Jouluisin muutama vihreä kuula kyllä maistuu ja toisinaan gluteeniton laku, mutta sitäkin lähinnä alhaisen verenpaineen nostattamiseen. Että sitäkin syön siis välillä vain lääkkeeksi. ;)

Pieni Lintu kirjoitti...

Nam :)

-maiju- kirjoitti...

Siinäpä on monenmoista namia. Ei kyllä itelläkään usein tee mieli mitään nameja.

Vintagentti kirjoitti...

Voi sentään, minä puolestaan en ole tainnut törmätäkään sellaiseen karkkiin mikä ei minulle uppoaisi. Lakritsi ja salmiakki erityisesti ovat karkkiparhautta.

Marie kirjoitti...

Fazerin sininen & lehmäkarkit - nam!